You are looking: Home page > A METHODOLOGICAL BOX > Language games

Language games

Гра, як відомо, підвищує якість навчання. Граючи, учні невимушено використовують свій запас знань, умінь та навичок, бо вони бачать можливість використання ситуації, наданої в грі, в реальному житті, чого не може дати механічне тренування. Часто гра несе в собі елемент раптовості, з яким інколи учні стикаються в процесі реального спілкування. Під час гри учні повинні уважно слухати один одного, тому що вони здебільшого не знають заздалегідь, що скажуть їхні партнери. Вони повинні швидко думати й адекватно реагувати на репліки своїх друзів. У грі набагато легше створити таку ситуацію, коли жоден з її учасників не зможе “відмовчатися”, а сором’язливим, невпевненим в собі учням легше висловити свою думку під маскою дійової особи.
Рухливі ігри та вправи є незамінним засобом у навчанні дітей англійської мови. Вони вирізняються емоційною насиченістю, викликають у дітей радість та задоволення. А ще – сприяють розвитку таких особистісних якостей, як дисциплінованість, сміливість, винахідливість, швидкість реакції.


Мета  :
• Розвинути орієнтування у просторі, уваги
• Покращити навички говоріння та аудіювання
• Розвинути ритмічної мову та координацію рухів
• Розвинути мовлення дітей.
• Розвинути морально – комунікативних якостей особистості.
• Розвинути творчу уяву і фантазію
• Розвинути пізнавальні здібності.
• Виховувати взаємоповагу
Декілька варіантів ігр ,які можна використати під час відпочинку чи хвилин релаксації під час уроку.
1) Лише скажи «Ні»
” Просто скажи ні” – це гра, яка добре підходить для практики формування питань або просто отримувати задоволення від спілкування .
• Один учень сідає навпроти інших.
• Учні задають питання англійською, відповідь на які повинна бути лише «Так» чи «Ні».
• Якщо учень в центрі відповідає «Ні», його місце займає той, хто поставив запитання.

2) « Фруктовий салат»

Гра допомагає розвинути увагу та швидку реакцію.
• Учні в хаотичному порядку об’єднуються в міні-групи з назвами фруктів (наприклад : Apples, Bananas, Lemons).
• Всі сідають по колу, але одного стільця не вистачає.
• «Зайвий» називає будь-який із фруктів (або 2 чи всі різновиди),присутніх у грі, і учні названої групи повинні змінити своє місце.
• Той, хто не встиг і залишився без місця, продовжує гру.
3) «Зниклий стілець»
Ця гра сприяє укріпленню добрих відносин в групі учнів, розвитку довіри.
• Учні об єднаються в групи по 4. Стільці групи розташовано так, що діти мають можливість лягти один одному на коліна (по 4 чол.).
• Через деякий час вчитель по черзі прибирає стільці. Завдання дітей – утриматись якомога довше групою в попередній позі.
4) «Світ зомбі»
• Діти в великій групі ходять по кімнаті в хаотичному порядку. Вони можуть стрибати, бігати та кричати.
• Але раптово вчитель називає одне ім. я і ця людина перетворюється на зомбі (потім поступово ще декілька) .Його завдання-заразити дотиком якомога більше дітей, але можна лише повільно ходити.
• Хто переможе?
5) «Змійка»
• діти об’ єднуються в декілька команд та стають один за одним в «змійку».
• вчитель зав’ язує всім учням очі крім останніх у змійці
• в приміщенні в хаотичному порядку розташовано на підлозі кульки, які «змійки» повинні зібрати.
• остання людина у змійці керує всією «Змією». Бажано не розмовляти, а направляти друзів жестами рук або ніг.
• та «змійка»,яка зібрала більше всіх кульок – переможець.
6) « Шалений лікар»
Для гри потрібна велика галявина.
• Діти об’ єднуються в дві групи( лікарі та пацієнти).
• Один лікар втратив глузд і почав ловити своїх пацієнтів. Якщо він задіне гравця за якусь частину тіла, пацієнт не може нею шевелити.
• Врятувати їх можуть лише здорові лікарі, якщо,звісно,не потраплять до рук скаженого колеги.
7) «Міни»
В грі беруть участь декілька груп.
• Один із учасників кожної команди лягає на траву і закриває очі.
• Інші в цей час розкладають поруч якісь речі.
• Потім лежачий відкриває очі і намагається встати так, щоб не задіти розкладене.
• Група підтримки підказує англійською, як вибратись не пошкодженим.


Give feedback