You are looking: Home page > A METHODOLOGICAL BOX > English camp

English camp

English Club Activities 2008

Tips for Volunteers and Speaking Clubs

Camp GLOW Manual 2013 PDF

DayGLOW_TOBEtoday_ MiniCamp 2013

HEAL TODAY MiniCamp MANUAL

Summer Camp Starter Kit

ELRC teachers summer camp Manual

summercampanimals

summercampfestivals

summercampliving

summercamptalented

Літній англомовний табір

  Організація літніх мовних таборів – це дуже своєчасний проект так як Україна зробила свій європейський вибір і тому знання іноземних мов набуває нині пріоритетного значення.

Мета  літнього мовного табору –це створення англомовного середовища та умов для заохочення учнів до вивчення англійської мови.

Працюючи над реалізацією завдань літнього мовного табору вчителі англійської мови Лозівської гімназії намагалися:

  • підвищити рівень володіння англійською мовою учнів гімназії;
  • зацікавити дітей, започаткувати моду на вивчення іноземних мов, привернути увагу суспільства до цієї теми;
  • допомагати школярам здобувати необхідні мовні навички та непомітно долати мовний бар’єр;
  • удосконалювати усне  мовлення дитини;
  • поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
  • розкрити таланти дітей;
  • створити мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови;
  • підвищити рівень мовної та мовленнєвої компетенцій дітей;
  • допомогти дітям набути досвіду комунікативного спілкування та опановувати навички міжособистісної взаємодії та роботи в колективі.

У мовному таборі  діти мали  можливість спілкуватися англійською  мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах, конкурсах, тощо).

Завдання мовного табору – показати дітям інший, відмінний від шкільного, стиль навчання, де наголос робиться на практичній частині й знаннях, які можна застосувати пізніше й у інших сферах.

Вчителями ШМО іноземної філології Лозівської гімназії були заплановані різноманітні форми й методи роботи з дітьми: вікторини, квести, конкурси, творчі лабораторії, мовні майстерні, рольові та лінгвістичні ігри, екскурсії англійською мовою та ін. Робота проводилася відповідно до плану за тематичними днями.

Табірна зміна розпочалася  Днем урочистого відкриття табору – Opening Party.

 Мета цього заходу –  дати  гарний старт  довгоочікуваним  літнім канікулам  та створити  мотивацію для подальшого удосконалення навичок  володіння англійською мовою та для роботи в командах.

В актовій залі зібралися учні 5-10 класів та вчителі. Вони об’єдналися у чотири загони: «Stars», «Leaders», «Champions» та «LOL». Діти на чолі з учителями англійської мови  Захарченко А.О., Душило О.В., Пасічник І.С.,  Гавриловою О.В. та  Білик Л.В. представляли свої  загони творчими виступами. На святі відкриття табору можна було побачити різноманітні танцювальні номери, пісні  англійською мовою у виконанні  учнів і  навіть флешмоб. Діти активно брали участь у запропонованих конкурсах та вболівали за своїх товаришів. Після закінчення свята всі були з гарним настроєм та заряджені позитивними емоціями на цілий день. Саме цей день і став гарним стартом довгоочікуваних літніх канікул. Пропонуємо до вашої  уваги сценарій цього свята.

OpeningParty

Objectives:  to motivate pupils for practicing English and working in teams;

to develop speaking and listening skills;

to improve pupils` pronunciation and acting skills.

 - Hello, dear friends!

– Welcome to our English summer camp!

Teachers:

Good morning our dear friends!

Good morning boys and girls!

We open English summer camp,

And do this act at first

You will be joined into teams

So, wish you friendly time,

Enjoy the awesome camping rest

And have a happy life!

 This string is our little start

We’ll cut it and let’s go!

Let’s sing together , dance a bit

And make fantastic show!

 We would be pleased

If you could smile,

Be happy and polite

We’ll open you the English World

So, welcome you inside!

– Now it’s your turn

To present your teams

Try to be loud, active, don’t freeze!

Team STARS,  our motto:

             Be brave!

             Be smart!

             Be cool!

             Be friendly!

             And never give up!

Team LEADERS,  our motto:

                We are the leaders,

                We are the best.

                The coolest kids are here

                 From south to the west!

Are you here? Yes, yes!

Are you smart? Yes, yes!

Let’s be the first! Go, go!

Don’t give up! Ho, ho!

                Hey, girls! – We are pretty!

                Hey, boys! – We are strong!

Camping time is nice

We will repeat it twice!

Team CHAMPIONS, our motto:

We will win and

make this world better!

We are the champions

We are the winners

We are united

We are the best!

– Team LOL, our motto:

             Play, learn ,develop ,create!

              Never stop , we are great!

     1,2  – find the the clue,

3,4  –  play outdoor,

5-6   – win and fix,

7,8 – we are great

9,10 – do it again!

-And now team “Stars”, please, on the stage!

Prove that you are real stars of your age!

( team presentation)

– Now Team “Leaders” it’s your turn to come,

Relax and enjoy and have some fun!

( team presentation)

– Team “Champions” come to the stage

Let’s turn another interesting page.

( team presentation)

– Team “LOL” you are cool!

Do you want it to prove?

Presentation of  team LOL

– Hi, everybody!

– How are you?

– We are glad to be here

–  We are glad to see you!

 

-We are LOL

-What does it mean ?

-Friendly and funny

Team of 15!

 

– LOL- what does it mean ?

– It means we are –

L – lovely!

O – optimistic!

L – lively – team of 15!

 

-We are LOL

What does it mean?

L – lucky!

O – outgoing !

L – loyal , team of 15 !

 

-LOL- what does it mean?

It means we are –

L – leaders!

O- outstanding!

L – learning team of 15!

 

-LOL- what does it mean ?

It means we are –

L – loud!

O – organized!

L – not lazy team of 15!

 

– Lets

L – laugh

O – out

L – loudly and dance

– We can do it all at once!

( dance  HOCKY COCKY)

-You are great,

that’s the word !

welcome to this fantastic world!

 

-We are happy that summer has come

The school is over and we have fun!

 

– We are free and can do whatever we like

Listen to music and ride a bike!

 

– No school and no lessons

time to have fun.

Swim in the river

and lay in the sun !

 

-Lets watch films and make crosswords

Discuss interesting topics and anecdotes!

 

-Lets speak English all the time

Improve our skills and have some fun!

 

-Lets sing and dance

Study English all at once !

( little kids appear……)

 

-Who are these kids, why are they here?

-Who let them come? It isn’t very clear.

Little kids:

  • We listen to your speech and are greatly impressed!

 

  • Are you really so cool? Do you really want to prove?

–     Yes we do!

 

  • Is it true that you are great? Never stop and go ahead.?
  • Yes it is!

 

-Yes, its true, by no means. We are ready to show this!

-We can prove and you will see

everybody follow me !

 

– We are sure you like to dance

Clap your hands all at once!

                              ( Flash Mob)

 

  • We are so great, so clever and strong

So, let’s sing together our camp funny song!

         (Camp song “If you are happy”)

 

Childhood Day – День Дитинства                                                                       

В  День Дитинства працювали мовні майстерні «Let’stalk!» й діти мали змогу  підвищити рівень володіння англійською мовою  обговорюючи цікаві теми.

В цей день було проведено цікаву гру-квест на галявині «Find the treasure» («Знайди скарб»). Мета цієї гри:

  • залучати до активної пізнавальної діяльності кожного школяра окремо і всіх разом, тим самим оптимізувати навчально-виховного процес;
  • реалізувати навчання через самостійну діяльність учня, що має характер особливого виду практики, у процесі якої засвоюється значно більше інформації;
  • забезпечити вільну діяльність, що дає можливість вибору, самовираження і саморозвитку для її учасників;
  • сприяти розвитку комунікативних навичок під час роботи у команді, уміння вислуховувати думку інших, формулювати власні переконання;
  • сприяти вихованню активної життєвої позиції, почуття власної причетності до загальної справи;
  • розвивати мовленнєві навички, активізувати вживання англійської мови на практиці.

Гра-квест “Treasure Island”

Зміст заходу

1.Організаційний етап

 На пришкільному  майданчку розміщується сім станцій: ‘Ship’, ‘Dead Valley’, Inn ‘Lame Horse’, ‘Wild Forest’, ‘Cave of Horror’, ‘Jungles’, ‘Treasure Island’. На цих станціях розташовуються «пірати», ролі яких виконують учителі або учні старших класів. На кожній станції для команд учасників готуються завдання, виконавши які вони отримують слова-паролі. Це є перепусткою для отримання  завдання на наступній станції. На станціях учасників можуть чекати різні  штучні перешкоди, які будуть заважати дістатися до піратів . Кожен загін табору формує команду мореплавців. У кожному загоні є лідер, який перед змаганням ознайомлений з маршрутом команди для того, щоб уникнути плутанини під час змагання.

2. Основна частина

Гра починається з міні-спектаклю на станції “Treasure Island”, де ватажок піратів ховає свої скарби. Він пояснює правила гри та роздає карти з маршрутами.

Команди проходять свої маршрути, виконуючи завдання та отримуючи паролі до наступних станцій. Паролями можуть бути як слова-відповіді, так і будь-які інші слова близькі до тематики квесту:

Зразки завдань для команд

Team 1

  1. It’s a man. He makes a show in the circus. Children love him a lot. He is funny and friendly.(A clown)
  2. There are a lot of them in the classrooms and outside. You can find them on the right of our school.(Flowers)
  3. It’s an animal. It’s wild. It doesn’t have glasses but you can see them on its face.

(A panda)

  1. A You need 3 eggs, some milk and salt (An omelet)
  2. It can be a boy or a girl. It can’t talk or walk. It sleeps and cry a lot.(A baby)
  3. It’s a thing. It can be blue, yellow, red and so on. It can be any shape. You can play with it. You can decorate your party with it.(A balloon)
  4. Take a magazine. Find page 14, line 13, word 8, letter 5.

 

Team 2

1.He has married many women, but has never been married. Who is he? (A priest)

  1. Imagine you are in a darkroom. How do you get out? (Stop imagining )

3.Geography Quiz

  1. What is the name of the biggest ocean on Earth?
  2. What is the biggest state in the USA?
  3. What is the capital city of Australia?
  4. 4.  Which country is Helsinki the capital city of?
  5. 5. True orfalse? The Dunay isthelongestriverinthe

GeographyQuizAnswers

  1. The PacificOcean
  2. Alaska
  3. Canberra
  4. 4. Finland
  5. 5. False
  6. A basket contains 5 apples. Do you know how to divide them among 5 kids so that each one has an apple and one apple stays in the basket?
  7. A girl who was just learning to drive went down a one-way street in the wrong direction, but didn’t break the law. How come?
  8. Two things we cannot have for dinner. What are they ?(Breakfast and Lunch)
  9. In the following line of letters, cross out six letters so that the remaining letters, without altering their sequence, will spell a familiar English word.
    B S A I N X L E A T N T E A R S (B A N A N A)

Team 3:

  • Guess the answer

One day the police found a gold ring, a picture and a coat in a car. They found out that those things belonged to a filmstar, a doctor and a businessman. The ring didn’t belong to a doctor. The coat didn’t belong to a businessman. The filmstar didn’t wear coats.  The businessman wasn’t married. Who did the picture belong to? ( Businessman)

2) Make a puzzle and read a sentence on the backside

3) Decode the rebus

4) Do the crossword. What can you do in the summer?

s
u
m
m
e
r

 

5) Form new word with every letter of this words

6) Choose the correct variant for true facts

  • Life on Earth can / can’t exist without plants.
  • A few / No plants eat animals.
  • The tallest tree in the world is about 100 / 200 metres high.
  • Chocolate is made from beans that grow on a tree / the roots of a small bush.

7)  Write a rhyme                                  

Hot – a lot

Sun – fun

Walk – talk

Swim – dream

3.Заключна частина

Маршрут кожної команди закінчується на станції “Treasure Island” де вони отримують останнє завдання. Після успішного виконання останнього завдання, командир команди отримує ключ від  скрині скарбів. Усі командири трьома ключами відкривають скриню та дістають  « treasure» – подарунки . Команда, яка прийшла  першою отримує додатковий приз за швидкість.

Діти вдало впорались з завданнями. Першими до «Острова Скарбів»  прийшла  команда «Stars». Переможці знайшли «скарб»-солодкі призи. Усім дітям дуже сподобалася гра- квест , це був вражаючий досвід роботи в команді та чудова  англомовна практика.


Give feedback